HTML

Mazda MPV, a családi bálna

Amióta megvan az autónk, amiben elfér a család, néhány olyan dolgot is meg kellett tanulnom/tapasztalnom, ami nem feltétlenül magától értetődő mindenkinek. Volt, amit hosszasan keresgéltem a neten és volt, amire nekem kellett rájönnöm. Itt olvasható a lényeg, előbb-utóbb...

Friss topikok

  • BISMARCK: @xeri: zamoditsa kukac gmail.com az a helyzet, h hasonló cipőben járok és akiket én találtam ho... (2017.03.22. 14:42) Történeti áttekintés...
  • xeri: @Vajda Endre: szia, bocs, csak most láttam a kérdésedet (ha évekkel korábban teszed fel, akkor is... (2016.08.30. 14:01) Távirányító hozzáadása
  • Plucas: Vettem 1200 Ft.-t univerzális motort. Kiszedtem a gyári műanyag házból a mikrokapcsolót (gondolom ... (2012.10.03. 09:59) Tolatókamera utólag

Címkék

Távirányító hozzáadása

2011.10.08. 01:54 :: xeri

Először azt hittem, csak az elem merült ki, de hiába cseréltem, többet nem működött a távirányító. Semmi gond, elővettem a másikat és használtuk azt egy pár hónapig, majd egyszer csak az is meghalt. Próbáltam vadiúj elemmel is, semmi. Irány a szerviz. 

Megnézték a két távirányítót - külön-külön mindkettő működött új elemekkel, csak az autó nem reagált rájuk. Mondták, hogy valahogyan meg lehet tanítani neki (próbálták is egy suzuki leírásával, hehe), de nem tudtak rájönni, hogyan. Cserébe nem kértek pénzt a bő félórás küzdelemért, viszont itthon már könnyű dolgom volt, mert tudtam, mit kell keresni.

Már nem emlékszem pontosan, hol találtam rá a leírásra, valószínűleg több különböző helyen is párhuzamosan. A módszer így fest:

1. beülsz az autóba, kulcs a kézben, minden ajtó zárva

2. vezetőoldali ajtót kinyitod

3. kulcsot a gyújtáskapcsolóba, gyújtást 3-szor rá (RUN pozícióba, indítózni nem kell) és vissza, végül a LOCK helyzetben állsz meg, mindezt 10 másodpercen belül

4. vezetőoldali ajtót 3-szor becsukod és kinyitod, a végén nyitva áll

5. ha elég gyors voltál, a központi zár be- és kikapcsol, hogy jelezze, felkészült a programozásra. ha nem ez történik, pár perc múlva próbáld elölről.

6. az első távirány bármelyik gombját nyomd meg 2-szer - a zárak megint be- és kikapcsolnak, ezzel a távirányító kódját megjegyezte a kocsi

7. további távirányítókhoz ismételd meg az előző lépést - összesen 3-at tud megjegyezni, és valahol azt olvastam, hogy érdemes feltölteni mindhárom helyet akkor is, ha csak 1 vagy 2 távirány van (ilyenkor duplán vagy triplán meg lehet adni ugyanazt), bár én ezt nem tettem meg, csak 2-t és működött.

8. a kulcs kihúzásakor további zárcsattogással jelzi, hogy kész 

Az biztos, hogy a programozáskor az összes használni kívánt távirányt meg kell tanítani, mert a korábban használtakat elfelejti. 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mazdampv.blog.hu/api/trackback/id/tr913286715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2014.10.21. 10:41:52

Köszi, ez hiánypótló volt, 3 napja szenvedek a távirányítóval, remélem, így sikerülni fog...

Vajda Endre 2016.05.01. 15:01:20

Szia. Nagyon tuti volt a tipp, amint olvastam rögtön neki is láttam. 2 táviranyítóm van az autómhoz és természetesen azt a távirányítót ami nem ismert az autó sikerült hozzáadnom, de nem volt nálam a a távirányitó amit használtam. Az történt hogy amit eddig használtam az nem működik, amit eddig nem tudtam haszálni az most működik :). Természetesen az lett volna acélom hogy mind a két távirányitót tudjam használni, így rögtön előröl is kezdtem a folyamatot de sajnos a 6. pontnál elakad a dolog. Az autó mintha több távirányitott nem fogadna. Van valami jalaslatd? Köszi előre is

xeri 2016.08.30. 14:01:34

@Vajda Endre: szia, bocs, csak most láttam a kérdésedet (ha évekkel korábban teszed fel, akkor is most láttam volna, úgyhogy tulajdonképpen egész jó a reakcióidőm :)). De sokat nem tudok hozzáfűzni a leírtakhoz: ez nekem már többször működött pont ugyanígy, akármelyik távirányítóban cseréltem elemet, mindig megtanítottam mindkettőt.
süti beállítások módosítása