HTML

Mazda MPV, a családi bálna

Amióta megvan az autónk, amiben elfér a család, néhány olyan dolgot is meg kellett tanulnom/tapasztalnom, ami nem feltétlenül magától értetődő mindenkinek. Volt, amit hosszasan keresgéltem a neten és volt, amire nekem kellett rájönnöm. Itt olvasható a lényeg, előbb-utóbb...

Friss topikok

  • BISMARCK: @xeri: zamoditsa kukac gmail.com az a helyzet, h hasonló cipőben járok és akiket én találtam ho... (2017.03.22. 14:42) Történeti áttekintés...
  • xeri: @Vajda Endre: szia, bocs, csak most láttam a kérdésedet (ha évekkel korábban teszed fel, akkor is... (2016.08.30. 14:01) Távirányító hozzáadása
  • Plucas: Vettem 1200 Ft.-t univerzális motort. Kiszedtem a gyári műanyag házból a mikrokapcsolót (gondolom ... (2012.10.03. 09:59) Tolatókamera utólag

Címkék

Mazda gyári rádió kikódolása

2011.10.08. 01:21 :: xeri

Amikor átvettem az autót, a nepper nagyon szabadkozva mesélte a sztorit, hogy még új akksit is vett a kocsiba, de utána összevissza nyomkodva lockolta a gyári audio egységet, ami ezután semmilyen próbálkozásra nem reagált (elvileg fel volt írva a kód, csak nem volt hová beadni). Egye fene, elhittem, mert a korábbi próbaúton még működött a rádió, plusz azt is hozzátette, hogy van szerelő ismerőse, aki majd megcsinálja. Be is jelentkeztem az illetőhöz, de addig még volt két nap, és mire való az internet, ha nem erre :)

Elég gyorsan rátaláltam a www.mazdaforum.com oldalra, ahol többek között ezt a problémát is megoldották már korábban, és nekem is működött. A dolog menete a következő:

egyesével megnyomjuk a következő gombokat: preset 6, AM, Auto M, Seek ^ (fel)

beütjük a mesterkódot - nekem a 1414 működött, de felmerült a 4989, a 3511 és 5989 is.

egyszerre megnyomjuk és nyomva tartjuk a preset 6 és az Auto M gombokat

A kijelzőn szerencsés esetben megjelenik a GOOD felirat, és a rádiónk többet nem szívat a kódokkal. A használati utasításában (ami nekem nincs) pedig állítólag le van írva, hogy ezután hogyan lehet újból megadni neki egy tetszőleges biztonsági kódot, ha valaki még akarna ilyet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazdampv.blog.hu/api/trackback/id/tr343286701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása